Podstawą regulaminu jest Dziennik Ustaw nr 259 poz. 1553 z 30.11.2011 r. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 16.11.2011 roku zmniejszające rozporządzenie w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. W celu zapewnienia porządku i bezpieczeństwa Gości oraz ich mienia – zarządza co następuje:
PRZEDMIOT REGULAMINU:
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie hotelu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie hotelu.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji oraz w każdym pokoju hotelowym.
DOBA HOTELOWA:
- Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba rozpoczyna się od godz. 15:00, a kończy o 11:00 dnia następnego.
- Doba campingowa rozpoczyna się od godz. 15:00 i kończy o godz. 12:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia doby hotelowej prosimy zgłaszać w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia możliwość przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 12:00 traktowane jest jako przedłużenie pobytu, za co naliczana jest dodatkowa opłata. Cennik z informacją dotyczącą przedłużenia doby dostępny jest w recepcji.
REZERWACJA I USŁUGI:
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od 7:00 do 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za doby z których goście zrezygnowali
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Internet bezprzewodowy dostępny na terenie całego obiektu.
- Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI:
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji. Jeżeli Gość życzy sobie sprzątnięcie pokoju, powinien powiadomić o tym recepcję.
- Wymeldowanie polega na osobistym poinformowaniu obsługi hotelu wraz z oddaniem klucza.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Koszty związane z pokryciem strat są naliczane wg wielokrotności wartości zniszczonego mienia lub braku wyposażenia.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU:
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH:
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
CISZA NOCNA:
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.
- Dopuszczalne są odstępstwa od zachowania ciszy nocnej – w przypadku organizowania przez hotel imprez okolicznościowych tzn. wesela, bankiety, imprezy plenerowe, o czym będą poinformowani goście hotelowi w dniu imprezy w formie ogłoszenia na tablicy informacyjnej w recepcji Hotelu.
REKLAMACJE:
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja tylko w formie pisemnej. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.
- Wszystkie zakupione w Hotelu vouchery mają określony termin ważności. Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne oraz nie podlega zwrotowi na rzecz Hotelu, dotyczy to również sytuacji, gdy Voucher nie zostanie zrealizowany w okresie ważności.
PALENIE TYTONIU:
- Na terenie całego hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, papierosów elektrycznych. Naruszenie zakazu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie kwotą 500 zł, doliczoną do Państwa rachunku. W przypadku uruchomienia zabezpieczeń przeciw pożarowych i przyjazdu służb- straży pożarnej- kwotę za ich dojazd uiszcza osoba wskutek działania której służby te przyjechały.
APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY:
- Znajduje się w recepcji hotelu, wyposażona w podstawowe środki opatrunkowe.
ZWIERZĘTA:
- Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu.
- Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu. Jedocześnie informujemy, że zabrania się wchodzenia ze zwierzętami na teren restauracji i baru hotelowego.
- Regulamin dotyczący zwierząt jest dostępny na naszej stronie internetowej.
RESTAURACJA:
- Śniadanie wydawane od poniedziałku do soboty w godzinach: 7:00–10:00, w niedzielę 8:00–10:00.
- Restauracja a’la carte otwarta codziennie w godz. 12:00–22:00.
STREFA SPA & WELLNES:
- Do dyspozycji gości oddajemy kompleks saun, basen, jacuzzi oraz siłownię ( do wykorzystania jest 70 min dziennie, wliczone w cenę pokoju).
- Basen i siłownia czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00–21:00. Recepcja Spa: tel.: +48 797 865 288.
REKREACJA:
- Na terenie hotelu znajduje się plac zabaw oraz sprzęt rekreacyjny do wypożyczenia wg cennika hotelu.
POSTANOWIENIA DODATKOWE:
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują innych gości.
- W pokojach hotelowych zabrania się przechowywania ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, broni białej, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Opłata klimatyczna nie jest wliczona w koszt pakietu, Gość zobowiązany jest do uregulowania jej niezwłocznie po przybyciu do Hotelu.
ZGUBIENIE KLUCZA:
- Za zgubienie klucza pobierana jest opłata w wysokości 70 zł.
Korzystając z naszych usług akceptujesz powyższy regulamin.
Z poważaniem,
Właściciel Hotelu